Identiteitsbeweging huur skip om migrante na Afrika terug te vat

Deel op

Bekommerde Europeërs van die Identiteitsbeweging het ‘n skip gehuur en is op pad na die Middellandse See om die invloei van immigrante wat na die EU wil kom, te stuit.

Pan-Europese lede van die betrokke groep Verdedig Europa, het vandeesweek aangekondig dat hulle ‘n vaartuig as deel van die projek gehuur het. Verdedig Europa se befondsing het meer as $100,000 in net ‘n maand ingesamel.

Die groep het die geld ingesamel ten spyte van die feit dat finansiële instellings baie donasie-strome gesluit het. Hulle moes op Bitcoins en bankoorplasings staatmaak.

‘n Pro-migrasie-aktivisgroep genaamd Hope not Hate het gesê die vaartuig van Identiteitsbeweging het van ‘n Djibouti-hawe vertrek en sal teen 18 Julie Sicilië bereik.

“Hierdie konfronterende en gevaarlike projek word georganiseer deur verregse aktiviste met ‘n lang rekord van anti-Moslem en anti-immigrante-aktivisme en terwyl dit deur die Europeërs gereël word, word dit ondersteun, befonds en bevorder deur die ekstreemregses regoor die wêreld,” het die groep uitgevaar.

“Die gevaar is dat, as dit onbeantwoord gelaat word, kan Verdedig Europa bewys word dat dit ‘n groot propagandasukses vir die regse identiteitsbeweging is, wat hierdie missie sal gebruik om verder te finansier en uit te brei.”

Die missie is gemotiveer deur ‘n oorvloed van bewyse dat NRO-reddingsmissies in die Middellandse See smokkelaars help wat migrante op onwettige skepe laai in die wete dat hulle gered sal word en na Italië geneem sal word.

Italiaanse owerhede het aangevoer dat hierdie ekstra veiligheidsnet meer migrante motiveer om die risiko te loop om in vaartuie te kom wat die reis nooit sonder hulp van NRO’s kan maak nie. Italië het sedertdien gedreig om sy hawens vir sulke skepe te sluit.

Met die Griekse lambda as sy logo – ‘n verwysing na die Spartaanse skilde wat teen die Persiese Ryk gebruik is, sê die identiteitsbeweging dat hulle bekommerd is oor die “Islamitiese inval in Europa”.

Lorenzo Fiato, die leier van die Italiaanse tak van beweging, het die anti-immigrasie-inisiatief van stapel gestuur. Die groep het aan die Duitse media gesê hulle sal ook gewapende veiligheid in diens neem om enige vergelding van mensehandelaars af te weer.

Die 40-meter-vaartuig sal mensehandelbote afsny en terugstuur na die Libiese kuswag, voordat NRO-groepe hulle kan bereik en na Italië kan vervoer. Volgens die UNHCR neem hierdie private reddings-NRO’s nou 41 persent van die mense wat sogenaamd gered word.

“Ons doel is om in te gaan waar ons politici versuim om te doen wat nodig is om die dodelike onwettige migrasie in Europa te stop,” het die groep op hul suksesvolle skarefinansieringsblad aangekondig.

“Ons sal die Libiese Kuswag ons ondersteuning bied as recon ship … Ons sal almal red wat ons kan as ons ‘n SOS-sein kry, maar ons sal seker maak dat hulle na Afrika teruggebring sal word.”

Die groep het belowe om NRO-skepe te dwing om koers te verander in ‘n poging om die finansiële en organisatoriese hulpbronne van liefdadigheidsorganisasies wat migrante na die EU vervoer, te tap, het hulle vroeër op hul webwerf gesê.

Mensehandelaars hoop dat Libiese owerhede binnekort die groep se projek sal saboteer en hulle toegang in hul territoriale waters sal weier, wat daarop dui dat sommige Libiërs ook by die mensesmokkel betrokke is. In Mei het die beweging onsuksesvol probeer om ‘n Medecins sans Frontieres-vaartuig te stop om die hawe op ‘n reddingsmissie te verlaat.

Elizabeth Collett van die Migrasiebeleid Instituut het aan Deutsche Welle gesê dat die NRO’s verantwoordelik is vir die ernstige situasie: “Dit is ‘n uiters komplekse morele kwessie waarin NRO’s hulself bevind, en ek dink dit is baie maklik om die situasie te oorvereenvoudig. Enersyds is dit ‘n humanitêre optrede: As ons hierdie mense nie optel nie, sal hulle sterf. Hulle is in bote wat nie ‘n sekere afstand verder as ‘n paar kilometer van die Libiese kus kan gaan nie. Hulle gebruik egter die bote as gevolg van die teenwoordigheid van die NRO’s. Maar omdat hulle daardie situasie geskep het, kan nie-regeringsorganisasies nie net onttrek nie.”

Volgens die Internasionale Organisasie vir Migrasie is die gemiddelde sterftesyfer vir mense wat oor die Middellandse See, een in 39. Meer as 1 200 migrante het gesterf tot dusver hierdie jaar alleen.

In Junie het die aantal immigrante wat in Italië aangekom het deur middel van die Med-roete met 8% gestyg van Mei tot 24 800, het Frontex gerapporteer.

Neem deel aan die gesprek en lewer gerus hier onder kommentaar!

L.W. U gebruik die Disqus-kommentaarafdeling op eie risiko en PRAAG, die redaksie of enige verwante persone of entiteite aanvaar geen verantwoordelikheid vir u kommentaar en watter gevolge ook al daaruit mag voortspruit nie. Terselfdertyd vereis ons dat u ter wille van beskaafdheid, redelikheid en die gerief van ander gebruikers, u sal weerhou van kwetsende taalgebruik, vloekwoorde, persoonlike aanvalle op medegebruikers, twissoekery en algemene "trol"-gedrag. Enigeen wat só 'n laspos word, sal summier verbied word en sy IP-adres sal insgelyks versper word. Ons sal ook nie huiwer om, waar nodig, kriminele klagte aanhangig te maak teen individue wat hulle aan dreigemente, teistering of intimidasie skuldig maak nie.