Eskom loods uiteindelik nuwe veldtog teen koperdiefstal

Die nasionale kragvoorsiener Eskom het die lig gesien wat koperkabeldiefstal betref, en uiteindelik ‘n nuwe veldtog daarteen geloods.

Verbruikers moet jaarliks miljarde ekstra opdok weens dié voortslepende plaag.

Koperkabels wat gesteel word en later as skroot verkoop word, kos die kragvoorsiener jaarliks meer as vier miljard rand. Die verlies moet later van verbruikers verhaal word.

Eskom-woordvoerder, Khulu Phasiwe sê beurtkrag sal volgende week afhang hoe die kragopwekkingseenhede werk.

Eskom sukkel om in die krag-aanvraag te voorsien maar geen beurtkrag word in dié stadium nog beplan nie.

Druk op die netwerk is besig om toe te neem weens verhoogde verbruik van die sakesektor na die vakansie.

Eskom het weereens ‘n beroep op verbruikers gedoen om krag te bespaar.

Neem deel aan die gesprek en lewer gerus hier onder kommentaar!

L.W. U gebruik die Disqus-kommentaarafdeling op eie risiko en PRAAG, die redaksie of enige verwante persone of entiteite aanvaar geen verantwoordelikheid vir u kommentaar en watter gevolge ook al daaruit mag voortspruit nie. Terselfdertyd vereis ons dat u ter wille van beskaafdheid, redelikheid en die gerief van ander gebruikers, u sal weerhou van kwetsende taalgebruik, vloekwoorde, persoonlike aanvalle op medegebruikers, twissoekery en algemene "trol"-gedrag. Enigeen wat só 'n laspos word, sal summier verbied word en sy IP-adres sal insgelyks versper word. Ons sal ook nie huiwer om, waar nodig, kriminele klagte aanhangig te maak teen individue wat hulle aan dreigemente, teistering of intimidasie skuldig maak nie.
  • Rooikop

    Mooi so maar wat van kragdiefstal?

    • Rifrug

      “maar wat van kragdiefstal?”

  • Puma0163

    Maak van kragkabel diefstal en ander derglike misdrywe teen staatsgeboue ‘n hoogverraad misdryf en straf die skuldiges daarvolgens. Dit sal help om die kriminaliteit te staak. Hierdie misdrywe is inderdaad misdrywe teen die staat!

  • Riempies

    Die NSA “bekwame” regstellende diens as jou “ADSL Rooter”
    ingee asgevolg van “Load Shedding”.

    Skakel 10214 om vir hulle te vra
    hoe gaan mens te werk om jou “rooter” te vervang – met n swaar aksent en
    engelse neus geluide word jy deurgeskakel na n ander afdeling om aan die lyn te
    hang tot iemand lus of tyd het om jou te antwoord. Vra toe – toe hierdie afdeling
    uiteindelik antwoord – Hoe gaan mens te
    werk om n nuwe “rooter” te kry en omdat dit deur “load shedding” veroorsaak is
    wie moet die koste dra? Vinnig word jy geantwoord JY moet die koste dra en self
    die Rooter gaan koop en ook vir die installasie en instel betaal. Vra ek vir
    hom waar is die naaste telkom kantoor aan ons dorp? In Mosselbaai se hy – dit
    is nou 120 kilometers van ons dorp af.
    Het hulle rooter in voorraad vra ek – se hy, hy weet nie – vra hom kan
    hy vir ons die tellefoonnommer gee dat n mens eers skakel en hoor of hulle dit
    in voorraad het? – sê hy – hulle het nie n telefoon nie. Vra hom nou hoe moet ons uitvind of hulle een
    het voor ons 120 kilometer vir niks ry nie? –
    se hy: julle moet soontoe ry en gaan hoor – vra hom waar is die kantoor
    van hulle? se hy dit is n “walk-in shop” in Mosselbaai hy het nie n adres nie.
    Toe skakel ek besighede in die Langeberg Mall en vra of telkom daar n kantoor
    het en of hulle nie asseblief vir my die nommer kan gaan kry nie ek sal terug
    skakel kry die nommer toe – skakel die nommer kry geen antwoord nie – antwoord
    iemand met n stem op n band en sê – Ongelukkig is die “mailbox” vol (van die
    besigheid sonder n naam) en kan hulle nie meer boodskappe neem nie ek moet
    later weer skakel. Hierna skakel ek toe George se Telkom winkel wat genadiglik
    n telkom tel nommer in die telefoon boek het – kry ook n antwoord masjien – wat
    sê” Al ons operateurs is besig met inloop kliente laat n boodskap en ons sal u
    terug skakel – dit was 7 minute oor tien Maandag . Hierna gaan ek toe na ons
    plaaslike internet guru toe hy sê hy: Ek
    sal dadelik n “ADSL rooter bestel en dit more middag vir jou kom instaleer.
    Nuwe “ADSL rooter” soos belowe 3uur vamiddag deur die guru geinstalleer. R750 verder.
    (Boodskappe by telkom gelaat tot op datum hiervan nog nie geantwoord nie.

    Dit is nou die NSA se swart regering se beleid en hulle swart amptenare se standaard van

    diens – moet nooit weer wonder hoekom die NSA
    besig is om sy eie gat sonder n spieël te sien nie.

    Jammer as iemand vir my n kommentaar geskryf het wat ek nie
    kon antwoord nie, asgevolg van die skake veroorsaak deur beurtkrag, en die afwesige
    telkom diens.

    • Johan

      Nou verstaan ek hoekom jy my nie geantwoord het nie.

      • Riempies

        Johan by watter rubriek het jy jou kommentaar geskryf? – ek gaan gou probeer dit opspoor ek was effektief 4 dae sonder internet. Ek het so lekker vir myself gelag – ek watsap dat die biesies bewe en niemand antwoord my ook nie – toe moet ek tot my verrassing uitvind dat my watsup ook aan my ADSL gekoppel was. Dit is nou die eersvolgende ding wat ek gaan regstel. ;-))

        • Johan

          Stuur vir jou ‘n e-pos

          • Riempies

            Dankie.

    • Rooikop

      Die skakelstuwings is nie goed vir enige van die toerusting in ons huise nie. Meer nog is yskaste en lugversorgers gewoonlik die outjies wat sneuwel. Beskerming teen hierdie stuwings is ook nie goedkoop nie.