Werkskepping

Hannes Engelbrecht

deur Hannes Engelbrecht

Die nuwe “gonswoord” vir politieke partye is werkskepping. Party, soos die DA en ANC, koppel selfs getalle daaraan. “600 000 new jobs”. Dit is blote retoriek. Enigeen kan dit skree. Selfs die VF+ en sy vennote skree dit.

By Front Nasionaal beskou ons “werkskepping” as ‘n simptoom; nie die siekte nie. Jy kan nie werk uit die bloute skep nie.

FN se standpunt is dat jy net werk op ‘n natuurlike wyse kan skep as jy die omstandighede daarvoor skep – dan sal dit ‘n natuurlike proses wees.

‘n Drastiese verandering is nodig aan immigrasiewette. Elke Chinees, Nigeriër of Zimbabwiër wat in Suid Afrika wil werk, moet voldoen aan streng kriteria wat vaardighede, opleiding en waardetoevoeging betref. As persone het FN niks teen buitelanders nie, maar wat ‘n probleem is, is dat buitelanders met min of geen opleiding heeltemaal te maklik toegang het tot Suid-Afrika en daarmee die burgers van SA van geleenthede ontneem. Sommige waarnemers reken dat daar soveel soos 10 miljoen buitelanders oor die grense gestroom het die laaste twintig jaar. Dit is onaanvaarbaar. Dit is een van die redes waarom miljoene jong werkloses doelloos rondloop en hulle ook wend tot misdaad.

‘n Drastiese verandering is insgelyks nodig in die sosiale lewe van Suid-Afrikaners. Ons is in alle opsigte ‘n welsynstaat, met sowat 12 miljoen mense wat staatstoelaes ontvang. Die kriteria vir veral kindertoelaes moet dringend bekyk word. As ‘n 17-jarige weet sy gaan ‘n maandelikse kindertoelaag kry, is daar geen inisiatief om werk te soek, werk te skep, of te sorg dat sy nie swanger raak nie. Trouens, soos die staatstoelae tans daar uitsien, is dit eerder ‘n aansporing vir buite-egtelike swangerskappe.

Front Nasionaal eis ‘n dringende herroeping van alle diskriminerende wetgewing soos regstellende aksie, swart ekonomiese bemagtiging, tenderprosedures en kwotas. Slegs meriete en werksetiek moet die werksmag bepaal. Dit sluit ook in ‘n verandering aan munisipale regulasies wat uitvoerende burgemeesters met geen ondervinding anders as politieke retoriek uitfaseer. Daar moet teruggekeer word na ‘n professionele stadsklerk en stadsekretaris soos in die vorige stelsel die geval was.

werkskeppingDaar moet dringende maatreëls ingestel word om bevolkingsaanwas aan te spreek. Water- en elektrisiteitsgebruik is reeds onder druk; maatskaplike toelaes neem toe; die vraag na huise neem onrusbarend toe.

Front Nasionaal meen dat as daar indringend gekyk word na bogenoemde sal werkskepping ‘n natuurlike proses wees. Ons glo dat jy daarmee die siekte behandel en nie die simptome nie.

Dit is nie goed genoeg om net te skree: “Skep werk!” nie. Enigeen kan dit doen. Dis die populêre ding om kwyt te raak.

Dit is egter die “hoe” van werkskepping wat die beroepspolitici nie aanspreek nie.

Hannes Engelbrecht is leier van Front Nasionaal.

Neem deel aan die gesprek en lewer gerus hier onder kommentaar!

L.W. U gebruik die Disqus-kommentaarafdeling op eie risiko en PRAAG, die redaksie of enige verwante persone of entiteite aanvaar geen verantwoordelikheid vir u kommentaar en watter gevolge ook al daaruit mag voortspruit nie. Terselfdertyd vereis ons dat u ter wille van beskaafdheid, redelikheid en die gerief van ander gebruikers, u sal weerhou van kwetsende taalgebruik, vloekwoorde, persoonlike aanvalle op medegebruikers, twissoekery en algemene "trol"-gedrag. Enigeen wat só 'n laspos word, sal summier verbied word en sy IP-adres sal insgelyks versper word. Ons sal ook nie huiwer om, waar nodig, kriminele klagte aanhangig te maak teen individue wat hulle aan dreigemente, teistering of intimidasie skuldig maak nie.
  • Brandt de Ruyter

    Is dit nie ironies, swartes teel erger aan as konyne, terwyl blankes besef dat daar groot uitgawes, groot verantwoordelikheid is wat kinders aanbetref, en dus langer wag om ouers te word, en dikwels net 1 tot 3 kinders per gesin het.
    Intussen word verskeie entiteite gedwing om regstellende aksie toe te pas, en meer as dikwels sit die mees onbekwame personeel in poste, selfs in die regering, of toepaslike kwalifikasies het nie. Hoeveel nie-blankes is nie die afgelope tyd aangekla vir bedrog, vals sertifikate, vals kwalifikasies?
    ‘ Ek is nie die leeu nie, maar die lot het op my geval om die leeu se brul te gee ‘. Ons wil meer dikwels u stem hoor, hetsy op Praag, of waarookal vir almal om kennis te neem.

  • Rooikop

    Daar is net EEN ding wat ‘n ekonomie laat werk – dit sluit van armoede verligting tot werkskepping en alles tussenin in.

    MAAK GOETERS WAT DIE RES VAN DIE WêRELD WIL Hê. Kyk maar na die ekonomieë wat groei teenoor die wat stagneer en/of krimp. Die enigste ekonomie in Europa wat werklik sterk staan is die van Duitsland – hulle maak steeds baie goed wat uitgevoer word en wat andere wil hê. Dieselfde met die lande in die Ooste.

    In ZA het ons baie roumateriale maar ons voer meeste daarvan in ertsvorm uit. – Staal uit Japan wat gemaak is van Sishen erts is goedkoper in ZA as wat lokaalvervaardigde staal is – en dit NADAT die steenkool, die erts en die verwerkte materiaal heen en weer vervoer is! Dit maak mos nie sin nie? Ek het onlangs ‘n soortgelyke ervaring met Aluminium gehad wat ek vir ‘n projek benodig – ons het van die grootste aluminium smelters in die wêreld hier maar ek moes die regte graad ten duurste invoer omdat dit nie hier beskikbaar is nie! So al maak ons die rou metaal word baie legerings nie hier gemaak nie – daardie verdere verwerking moet ons ook hier na ZA trek.

    As daar nou een ding in ons samelewing is wat my grief is dat ons neersien op handearbeid – dit word as minderwaardig beskou. Daar is ongelukkig baie mense wat nie die “slim” werk kan doen nie en in my opinie word hulle nie voldoende vergoed vir dit wat hulle doen nie. Die “slimmes” onder ons moet besef dat hierdie mense noodsaaklik is – amper meer noodsaaklik as die boonste deel van die piramiede – (as voorbeeld – dit help nie jy het ‘n weermag vol generaals maar niemand wat in die loopgrawe is nie)

    Ons moet meer vervaardiging doen met ons eie grondstowwe – die Sjinese het die wêreld se grootse reserwes van raar-aardmetale wat vir die vervaardiging van magnete gebruik word – hulle het onlangs ‘n verbod op die uitvoer van roumateriale geplaas en slegs klaarvervaardigde magnete mag uitgevoer word -Ek is seker ons kan soortgelyke dinge doen om die vervaardiging terug te trek ZA toe.

    Die een groot caveat is egter dat die plaaslike bevolking te LUI is om asem te haal, wat nou nog te werk.

    Om goed te maak vir uitvoer is die enigste manier wat ons die ekonomie sal kan groei om vir almal werk te skep.

    • Hans Onrust

      Met u welnemen en alle respect kan er toch iets aangescherpt worden.
      http://www.fr-online.de/politik/sozialbestattungen-viele-deutsche-koennen-sich-den-tod-nicht-leisten,1472596,8665098.html

      Zelfs Bild berichtte gisteren soortgelijks.
      Het idee bestaat dat Duitsland als EU Euro motor even iets schappelijker wordt omschreven door Moody’s en Fitch.

      Miljoenen grotendeels geïmporteerde niet opgeleide werklozen met Harz IV.
      Miljoenen mensen met 1 Euro jobs of met 400 Euro jobs. Werk als tegenprestatie van werkloosheid-fondsen. Altersarmut voor miljoenen.
      De nieuwe S klasse is klaar voor wat anc regeringsbonzen, russen, chinezen en maffiose oliesjeikfamilies. De autochtone duitser rijdt zelf lang niet altijd auto.
      Enorme oplopende staatsschulden die net als in de VS alleen maar hoger kunnen worden.

      Maar inderdaad in Nederland, Belgie, Frankrijk(Peugeot gaat nu door met chinees geld) of Polen is het nog slechter.
      Hier ziet VVD premier Rutte een bejaarde man wegzakken. Typerend en o zo pijnlijk en veel verzwegen deze verarming van autochtonen alles voor de heilstaat van multi culti. Verschrikkelijk. De medische verzekering is sinds 10 jaar een aanslag op de oude blanken die zo hard werkten en nu worden weggezet als ‘duur’. Wat kost de sinds 40 jaar ongeremde massa migratie van mensen die zwaar ondersteund met alles direct dezelfde rechten moeten hebben ????

      In SA zit voor toegevoegde waarde aan ruwe materialen het anc/vakbond gespuis de ontwikkelingen in de weg. Die bestaan uit egotrippers en asocialen met averechtse werking. Diverse bedrijven keerden SA wegens te hoge afpers gelden de rug toe.
      De miljoenen van elders zijn zoals de heer Engelbrecht terecht stelt een gigantisch economisch en sociaal maatschappelijk probleem. De voordelen vallen in het niet. Zeker als criminaliteit, medische kosten en belasting voor de hele infrastructuur, dope handel en gebruik, als kosten en niet als baten worden becijferd.

      Werk skep is in Europa en de VS al decennia de afgestompte slogan uit socialistische/liberale hoek terwijl de geaccordeerde werkloosheidscijfers blijven groeien samen met laveloos ongemotiveerd (semi)overheidspersoneel.

      Met werk wil de mens veelal graag ook de positie kunnen verbeteren en niet als en ezel in rondjes lopen.

      Straks krijgt FN ook nog baie sympathie uit zwarte hoeken als het huidige bewind dat er niet onder knuppelt.

  • Chris111

    Stem saam met Hannes.Die rede hoekom politisie “werkskepping” hulle lese maak is suiwer NWO agenda.Die mense moet glo dat die werk wat jy het is agv die regering.Nie jou eie toedoen of initiatief.Sodoende moet jy ook jou mond hou oor al die belastings wat jy moet betaal,want dit is jou voreg om te werk.Soos almal kan sien het die ANC nog net werk geskep in die staats diens en om die vooreg te behou moet jy reg stem.Al die regerings en sisteeme is net en groot misleiding.Jy word tot op skool nou voorberei om n werker te wees.Nie iemand met eie idees of initiatief nie ,Nee net n slaaf van die staat.

    • Rooikop

      Korrek eie inisiatief, eie gedagtes – alles taboe. Jy moet net ‘n “klein robotjie” wees.

      Hierdie is ook so waar van die onderrig onder die ou NP regering. Ek het soooo baie met die onderwysers gebots – veral op laerskool omdat ek sekere dinge en manier van doen bevraagteken het. (Ek was een van die gelukkiges wat nie in ‘n kleuterskool was nie en my ouers het ons van kleins af geleer en verwag dat ons vir onsself moet dink)

      Dit is ook die een ding wat my onrustig het met die ANC se skoolplan en beleid – hulle wil nou nog ‘n jaar bysit vir skoliere – hulle wil dus die kinders op nog ‘n jonger ouderdom aan hulle denkwyse en doktrine blootstel.

      Die staat is ook maar ‘n foefie want op hulle beurt is hulle die slawe van die wat hulle befonds – daaragter lê die werklike wortel van die kwaad.

      • Chris111

        100%

  • Trippie

    Ek is werklik teleurgesteld dat hier so min deelname oor die onderwerp is, gesien in die lig dat die leier van FN die skrywer was. Ons wil juis sy stem hoor, en ek hoop werklik hy gaan meer vir ons skryf. Kommunikasie is van kardinale belang. Ek stem saam met die persone wat reeds hul bydraes hieronder gelewer het.

    • Riempies

      Trippie daar is werklik nie veel wat ons oor kan praat nie – maar ons wil baie graag alles van hulle doelstellings weet. Al wat ons eintlik kan se is net dat ons vir hom/hulle gaan stem 😉

      • Arnieann

        Verkeerd !!! Daar is juis baie waaroor ons moet praat.
        Om net bloot Selfbeskikking vanaf verhoë te predik, is gelyk aan ‘n straathoek prediker se belofte dat die wêreld gaan vergaan.
        Ons moet mense se verbeelding aangryp. Daar moet planne gemaak word wat die mense entoesiasties maak. Daar moet verwagtinge geskep word waaraan almal kan deelneem. Nie onhaalbare beloftes soos die VF+ gemaak het nie. Daar is ‘n enorme klomp werk wat gedoen moet word, en planne wat bespreek moet word.

    • JAVR

      Vir ons wat nou al weet van die FN moet ons meer weet ja maar hulle MOET meer publiek gaan want BAIE wit Suid Afrikaners weet nie eens wie die FN is nie! Hoeveel stemme gaan verlore gaan aan DA en VF+ of GEEN STEM bloot omdat mense nie weet van FN nie!

      • Trippie

        JAVR, die vraag is nou al gevra so tydjie gelede, waarom is daar nog geen plakkate op sodat mense kan kennis neem van FN … (ek dink amper dit was Arnie) … en ek stem saam, aan die ander kant, dit is uitgawes en wat ek vermoed, die FN nie tans oor die nodige fondse beskik nie … dis net ‘n raaiskoot.

        Ek voel wel, dis ABSOLUUT NOODSAAKLIK dat ons leiers met ons praat, hetsy hier op Praag, of elders. Ek wil hul stem hoor, weet wat gaan aan, hoe anders kan ons ander oortuig om hul stem by FN te voeg as ons nie al die antwoorde het nie.

        • JAVR

          My probleem met dit is dan die volgende: Ons weet hoe mense daar buite dink en optree. Die oomblik as jy vir hulle sê te kort aan fondse dink hulle….die mense het niks en dan wil hulle ons kom regeer…hoekom?? Om dalk iets te hê? Hulle gaan nie weet waaroor FN gaan as FN nie meer uitstaan en hulself voorstel nie. Nee jy hoef nie plakkate te druk om bekend te wees nie…gaan staan soos jy sê by winkelsentrums en stel jouself aan jou volk voor en laat hulle weet waarvoor jy staan en hoekom daar nog nie plakkate van jou teen lamppale pryk nie. Probeer bietjie die ENIGSTE party te wees wat met die WAARHEID stemme werf en kyk waar dit jou bring. Kyk wat het die artikel van Dr Roodt oor die EFF en betalings gekry nou die dag. Die man was eerlik en hy het die moed gehad om dit in sy eie koerant te publiseer en ek het my respekmeter (soos jou moermeter) sien klim. DIS WAT ONS NODIG HET, iemand met moed en vertroue in sy volk.

          • Götterdammerung

            Dit is omdat ons nie ‘n lekker vet sjeltjie vanuit die staatskas ontvang nie …soos die here Mulder van die VF+ of miesies Zille van die DA… Die kandidate betaal baie van die gelde wat gebruik word uit eie sak – dit is hoe sterk ons voel oor die hele ding

          • JAVR

            Wie op aarde met boerebloed wil sy siel verkoop vir staats befondsing! Laat hulle hulle geld in hulle se agterente indruk en laat ons as boerenasie hulle wys hoe dit gedoen moet word. Met voetwerk. Daar is klein radiostasies wat te graag ons saak sal wil oordra aan die publiek wat na hulle luister (wat meestal WIT is) en ek is seker daar is mense wat te graag enige iets sal wil bydra net sodat VN genoem kan word. BOER MAAK ‘N PLAN.

          • Riempies

            JAVR ek verskil met niks wat jy se nie – alhoewel ek
            anders daaroor voel – Hierdie swartes is toegelaat om met hopeloos te veel weg te kom soveel so dat hulle hulle nou al verbeel dat hierdie land aan hulle alleen behoort en ons wat die land gebou het net die bywoners is.

            Hierdie storie moet stop – Die feit van die saak is – hulle is net n politieke party wat tydelik die land regeer – die land behoort nie aan hulle politieke party alleen nie dit behoort ook aan my en jou en al die wettige burgers (mense) daarin.

            Daarom ondersteun ek dr Roodt 100% om hulle in die hof te begin aanvat oor hulle kriminaliteit om te maak soos hulle wil en net boetie vir baadjie finansieel te ondersteun – soos n klomp onopgevoede barbare wat uit die bos uit onstsnap het.
            As hulle nie regverdig kan regeer nie moet hulle padgee vir mense wat kan!

          • JAVR

            Absoluut stem ek met jou saam! Dr Roodt kan doen met hulle net wat hy wil en kan regkry en AS daar dan befondsing kom uit die saak moet nie nee dankie sê nie MAAR MOET NIE dat befondsing ons kortwiek om ons doel te bereik nie en moet dit nie as verskoning hê om te bereik wat ons moet bereik nie! Dis wat ek bedoel! Geen negatiewe gedagtes oor wat FN in die hof doen nie! Gee hulle GAS maar ons kan nie bekostig om so laat in die stryd so stil te wees nie (dit is al wat ek wou tuisbring)

      • Arnieann

        Dankie tog vir hierdie insig.
        Ek het Praag daaroor aangespreek, en nog nie eens ‘n antwoord van watter aard ookal gekry nie.
        Kyk net na die reaksies van kommentators, op sekere artikels.
        Die dinge wat bokkerol met ons selfbeskikking te make het, trek kwalik aandag.

    • Arnieann

      Die rede is dat ons al so gatvol is om die mislukings en foute van hierdie NSA te hoor, dat ons dit ignoreer.
      Dit is waarom ons Selfbeskikking wil hê. Ons wil hoor waarom ons Selfbeskikkig wil hê. Ons wil hoor wat ons omtrent ons toekoms gaan doen, en hoe ons daarvoor moet voorberei.
      Ek wil F…k….all weet van wat nou die foute is, en hoe dit herstel moet word. Laat hierdie bosape en hulle liberale meelopers in hulle donner gaan.
      Ek wil niks meer van hulle hoor nie. Ek wil hoor wat ONS gaan doen in ONS eie Staat.

      • Trippie

        Stem ! Arnie, sou dit nie gaaf wees indien Mnr Hannes Engelbrecht net so terloops hier ingeloer het, en so hier en daar ‘n kommentaar gelos het nie – ons het genoeg vrae, onbeantwoorde vrae.

        • Arnieann

          Lyk nie of hierdie Leeu gaan brul nie.
          Het die baie reën dalk iets met dit te doen.?

          • Trippie

            Arnie, dan moet ons die “tier” in hom wakker maak. Ek het sterk oorweeg om hom te kontak op Facebook, dalk voer ek nog die daad uit.

          • Arnieann

            Briljant Trippie.
            Dalk kort hy hy net ‘n bietjie aansporing.

  • Rooikop

    Juistement – ons werksetiek is dat wat ons en ons voorouers uit die sak en as laat opstaan het. Ons kan weer.

  • Götterdammerung

    Die feit van die saak is dat te veel van ons mense klaar pateties is – die slagoffer mentaliteit vier hoogty

    • Arnieann

      Om werk te soek is ook ‘n werk.
      Jy word net nie betaal nie. Seker die rede hoekom jy nog nie ‘n antwoord kon kry nie.

      • Dolk

        Nie werk nie – ‘n poging… 😉

  • Götterdammerung

    Politieke partye kan nie werk skep nie – slegs besighede en entrepeneurs kan werksgeleenthede skep. Dit is ‘n kwessie wat ek al menigmaan met die DA sikofante opgeneem het en nog nie een kon ‘n antwoord verskaf nie

    • JAVR

      Die WERK wat politieke partye kan skep is tydens verkiesings en dan is dit net vir miskien ‘n ete as betaling. As kinders gesien hoe die NP hulle mense van etes in die tente voorsien tydens die verkiesings aand alleen. Daarna is jy weer op jou eis!

  • Arnieann

    Front Nasionaal moet hom weerhou om met die huidige bestel in te meng. Dit kan verwagtinge skep wat nie bereik kan word nie. Dit kan ook soos in die VF+ se geval, gesien word as beloftes wat gemaak was, en nooit gerealiseer het nie.
    Buitendien gaan Front Nasionaal oor Selfbeskikking.
    Niks anders as Selfbeskikking moet besprek word nie. Rooikop het dit uitstekend saamgevat. Hier moet planne bespreek word wat die Afrikaner moed moet gee. Die mense moet weet waarom hulle vir Selfbeskikking stem. Hulle moet weet dat daar ‘n plan is wat uitgewerk word. Die entoesiasme moet gekweek word. Slegs dan is daar ‘n kans op sukses.
    Mense hou ook daarvan om betrokke te wil wees mits daar vir hulle ook iets in die vooruitsig is.
    Om die huidige bestel te wil kritiseer, gaan en sal veroorsaak dat Front Nasionaal gaan sink.
    Skep ‘n nuwe denke van afwagting en entoesiasme. Soos kinders wat wag vir Kersfees. Hulle weet dat daar iets is wat wag vir hulle. Wat dit is is, is nie ter sake nie. Die afwagting is reeds ‘n groot deel van die opgewondenheid.
    Ignoreer die huidige toestand, en die politiek van die land, en konsentreer op dit wat ons nou in plek wil plaas.

    • Trippie

      Vermoed Disqus is weer bietjie deurmekaar vanoggend. Waar is al hierdie kommentaar ?

      Arnieann – 11/3/2014

      Werkskepping

      Dankie tog vir hierdie insig. Ek het Praag daaroor aangespreek, en nog nie eens ‘n antwoord van watter aard ookal gekry nie. Kyk net na die reaksies van kommentators, op sekere artikels. Die dinge wat…

      Arnieann – 11/3/2014

      Werkskepping

      Verkeerd !!! Daar is juis baie waaroor ons moet praat. Om net bloot Selfbeskikking vanaf verhoë te predik, is gelyk aan ‘n straathoek prediker se belofte dat die wêreld gaan vergaan. Ons moet mense…

      Trippie – 11/3/2014

      Werkskepping

      Stem ! Arnie, sou dit nie gaaf wees indien Mnr Hannes Engelbrecht net so terloops hier ingeloer het, en so hier en daar ‘n kommentaar gelos het nie – ons het genoeg vrae, onbeantwoorde vrae.

      Arnieann – 11/3/2014

      Werkskepping

      Die rede is dat ons al so gatvol is om die mislukings en foute van hierdie NSA te hoor, dat ons dit ignoreer. Dit is waarom ons Selfbeskikking wil hê. Ons wil hoor waarom ons Selfbeskikkig wil hê….

      • Riempies

        Trippie ek kry ook Arnie se kommentare en ek het op elke skakel ingegaan en by al die kommentare uitgekom – is hulle nog weg by jou?

      • Dolk

        Trippie – maak die webblaaier toe (Exit) en maak dit weer oop? Dit help ook as mens die gestoorde geskiedenis ens. uitvee…

    • JAVR

      JA JA JA vergeet van die verloënaars om ons! Konsentreer op ONS saak en DAN MAAK ONS ‘N SUKSES.

      • Dolk

        Hoor hoor!

        (~;

  • Dolk

    Goeie more Vriende. Vertrou dit gaan goed met u almal.

    As gevolg van werkdruk , is my tyd maar skraps om nou deel te neem…

    Van baie praat word die koffie flou en onsmaaklik…

    Ek sal NIE stem vir ‘n party wat nie RADIKAAL is nie!
    Wat nie VEGGEREED is nie!
    Wat bestaan uit ‘n klomp fluisterende, etiket-bewuste mense nie.
    Ek sal NIE stem vir iemand – wat nie ‘n GEBORE LEIER is nie!
    Ek wil die STEM hoor van my Volk se leiers! Hard en DUIDELIK!

    Waarom? Omdat ek bereid is om loopgrawe toe te gaan vir ons Volk se Vryheid.
    Omdat die Party ook Pa gaan staan vir my vrou en kinders wanneer ek iewers in ‘n loopgraaf lê.
    Omdat hulle Afgebid moet wees – NIE SELFAANGESTEL nie.

    Wat hier deur almal gestel word is ‘n hulpkreet van derduisende mense! Nie net hierdie paar nie.

    Wens u-almal ‘n geseënde dag toe.

    • Trippie

      AMEN Dolk, en goeie more ook aan jou !
      Wraggies manne soos jy en ‘n hele paar van die manne hier op Praag wat meer as net RESPEK VERDIEN ! Dis lekker om te sê, EK SALUEER ELKEEN VAN JULLE ! Baie geseënde dag vir jou ook.

      • Dolk

        Hallo Trippie

        Nooit weer, vir geen menslike leier, wat sê hy/hulle sal vooruit stap – om die weg te baan vir ons Volk se vryheid – sal ek voor stem – alvorens hulle hulself in die openbaar bewys het as manne.

        MANNE wat hul MAN kan staan teen die patetiese, breinlose honde wat de klerk en sy hele gespuis op ons Volk losgelaat het nie!

        Daar is ‘n tyd om te luister, stil te bly… en, ‘n tyd om te praat en dan – om te DOEN.

        • betzie

          Ek sien jy kan koers hou , Dolk . Wil jy nie n fakkeldraer , leier , wees nie ? Die koffie moet sterk en warm wees . Koud en flou werk nie .

          • Dolk

            Betzie, baie dankie vir jou kosbare versoek. (Ja, ironies genoeg is ek “berug” onder my vriende – as iemand wat nie enigsins ingee vir al die sagmakery en propaganda oor die “wonderlike, diep binne in hulle – goeie Afrikane” nie. Verseker sê en kan ek my sê sê en, my man staan. Ek is inderdaad ‘n Fakkeldraer…)

            Helaas – politiek soos dit nou daaruit sien verfoei ek! Iemand sal my laat toesluit vir reguit wees – binne die eerste paar dae… 😉

            Seën vir jou.

    • betzie

      Mens wil n lyf en stem aan jou volk se leiers koppel . Ons klompie geselsers hier op Praag deel in die kuberruim , maar ons verlang ook na meer . Ek self het nie n antwoord op die HOE ? nie . Dis of mens se gees wil bars van volheid , maar jou liggaam is/voel uitgekalwe . Die meeste blankes het al skrikwekkend apaties oor ons land se toestand en toekoms geraak . Ek hoor al hoe meer die gedagte dat hulle vertrou die Here sal wonderbaarlik ingryp . Anders gestel , hulle lê met hul borswerings onder hulle beddens .

      • Riempies

        As ek kon het jy beslis meer as een “houvan” van my gekry!

      • JAVR

        Die Here SAL ons HELP maar ons moet begin. Dis soos op die visserskuit, die MENS moes die daad doen deur die visnet in die see te gooi en Jesus het hom volgemaak. Ons kan nie terugsit en WAG nie! Dan is ons in onse glorie in!

      • Dolk

        Presies my sentiment. Rusbank-gelowiges.

      • Arnieann

        Ek het al hierdie skrywe voorheen geplaas, maar gaan dit weer doen.
        Daar was ‘n ou wat baie arm was.
        Hy het elke dag vuriglik gebid om die Lotto te wen.
        So het dit vir ‘n lang tyd aangehou.
        Op ‘n dag hoor hy hierdie groot stem.
        Goed, ek sal jou die lotto laat wen, maar doen eers die volgende.
        Gaan koop asseblief tog net ‘n kaartjie.

        • Dolk

          Kyk… As Mammon eers met jou begin praat, dan het dit bitter laat geword…!

          (~;

          • Arnieann

            Jy begin nou soos ‘n vorige kommentator te reageer.
            Gawie Maritz.
            Sien tog die “Boodskap” raak.
            Hy het waarskynlik vir Mohammed gebid.

          • Dolk

            Arnieann, ek gaan my nie eers vir jou vererg nie… Regtig – waar val jy met Mohammed en Gawie Maritz wie-ook-al uit?

            Wie is Mammon? Mohammed? (~:

            Jy klink “oorlees” en “oor-opgewerk”. Lees weer wat ek geskryf het – dis jy wat nie begryp wat ek gesê het nie. (Die gelykenis van die Lotto-kaartjie verdien ‘n reaksie soos myne. Dink daaroor met ‘n glimlag…)

            Dit kom amper voor asof jy ander begin byt wat saamblaf? Dis maar wat ons hier doen nie – bloot uiting gee…?

            (~;

          • Arnieann

            “Kyk… As Mammon eers met jou begin praat, dan het dit bitter laat geword…!”

            ****
            As “Mammon” eers met wie begin praat????

    • Leana

      Dolk ek stem heeltemal saam met elke word van jou. HEELTEMAL, maar…….waar gaan ons hierdie GEBORE LEIER kry ? Nie een wat gaan weghardloop sodra die eerste skote klap nie, maar iemand wat met trots .n LEIER genoem kan word !

      • Trippie

        Ek pleeg nou weer plagiaat – maar ek maak dit ook my eie woorde !

        Die eienskappe wat Moses hier noem, moet in ons eie lewens na vore kom en dit moet ook die eienskappe wees wat ons in ons leiers wil sien.

        1) hy moet regverdig en
        2) onpartydig wees,
        3) ‘n sterk karakter he en
        4) hy moet ook weet wat sy beperkings is

        DUS :

        – Eienaarskap.
        – Integriteit.
        – Sensitiwiteit.
        – Passie.
        – Dapperheid.
        – Wysheid.

        • Dolk

          😀 Nee Trippie, dis nie plagiaat nie! Jy haal Skrif aan. Dankies vir die eienskappe – dit wys mens net! Karakter!

          Godvresend.

        • Rifrug

          Nehemia 9:36 en 37

          Ons is vandag slawe, en die land wat U aan ons vaders gegee het om die vrug en die volle seën daarvan te geniet—daarin is ons slawe.
          En dit vermeerder sy opbrings vir die konings wat U oor ons gestel het om ons sondes ontwil, en hulle heers oor ons liggame en oor ons vee na hulle willekeur, en ons is in ‘n groot benoudheid.

          • Trippie

            Goeie more my liewe 4-been-Riffels … baie dankie ook aan jou vir hierdie verwysing uit die Woord.

          • Dolk

            Suiwer Water geboor Riffels… Dis waar ons Antwoorde lê… Duidelik werk al “ons” eie “slim” plannetjies net mooi blou-all…

      • Dolk

        Google?

        (Skuus! ek kon dit nie help nie! :-D)

    • Dolk

      Ek kan skielik geen kommentare na my gerig hier, sien nie… Ek Kry wel dit via epos. Dis nou snaaks… Tot later…

      • Trippie

        Ek ondervind presies dieselfde.

  • Dolk

    Hier is iets fout met Disqus… Ek sien skielik niemand wat op my skrywe gereageer het nie…
    Asook: “No Recent Comments Found” Al staan daar:

    • Trippie

      Ook gesien Riempies, Rooikop en Leana het gereageer op van my plasings.
      Riempies, ek het ook via e-pos jou vraag gerig aan my gelees – ek, soos Dolk, kan steeds nie jul kommentare lees nie.

      Ek hoop nie dis apartheid se skuld nie 😉

      • Dolk

        Ek kon jou skrywe nou lees omdat dit verskyn het met “new comments” of iets… 🙂

        Sodra ek nou “refresh” gaan druk, gaan dit nie weer verskyn nie…

      • Dolk

        Skielik wys alles! 😀

        Disqus was seker te gelaai – besig?

      • Dolk

        Ai Trippie!!! Jy word gemis – soos die eerste, soetste vye – na ‘n snerpende winter se kou!

  • betzie

    Arnie , dit voel asof die kaartjie-koop nie genoeg is nie . Mens sluit aan by Praag , ondersteun hulle geldelik , praat met mense oor die toekoms van ons land , stuur eposse aan , vul jou eie kennis aan ……Is begeester soos destyds met ’92 en ’94 se besluite toe mense my by die stembus uitgelag het as ek hulle vra hoe op dees aarde hulle n ja-stem kan uitbring . En tog moet ek baklei teen die gevoel van : die blêddie wa kom nie uit die drif nie .

    • Dolk

      Want die touleier staan en chappie-papiertjies lees?

    • Arnieann

      Dit het die Israeliete veertig jaar geneem om deur die woestyn te trek.
      As jy na die kaart gaan kyk, en hulle roete volg, is dit geen wonder nie.

      Hulle kon dit in ‘n paar weke gedoen het. Dit was van dwarstrekkery dat hulle so gedwaal het.

      • jan

        Ja inderdaad 40 jaar.
        Dit wqs een geslag wat moes uitsterf – Moses inkluis..

  • jan

    Ek hou van Hannes se benadering. Werk skepping

    Vraag ontstaan van wie oraat ons? Werkskepping vir my kinders my mense of vir vreemdes?

    Vir my kinders gee ek opvoeding in arbeids etiek en opleiding in vaardighede sodat hulle eendag vir hulself kan sorg. Dis werkskepping in sy suiwerste vorm
    .
    Vir vreemdes het ek geen aanspreeklikheid nie. Die wittes is egter vir ewig verlos van die tronk van voogdyskap oor swartes. Die swartes is nou solo om self te werk of te toy toy.

    Maar dis juis die krisis want die Boere is bederf met goedkoop arbeid en sien geen toekoms sonder ‘n IT nie [ Impi Tsotsies].

    So sien die Boere hul selfbeskikking in swart arbeid. ten koste van hul eie veiligheid.

    Oom Hannes nou is Orania besig met die grootste projek van werkskepping vir Afrikaners op ons eie grondgebied. Kapitaal belegging van + 500 miljoen. Daar is te veel werk en te min arbeiders.

    Dis ook baie baie gaaf dat FN werk skep vir politieke aktifiste om hulle uit die kwaad uit te hou – so FN is inderdaad ook soos Orania ‘n wettige werkskeppings projek..

    Nou moet ons net begin hande vat en mekaar ophelp..

    Of Hoe?

    • Riempies

      Jan jy klink nou amper soos Joseph Smith met sy
      Mormoonse kerk wat hy in 1820 gestig het – moet vir hulle krediet gee dat hulle
      200 jaar later nogsteeds sterkstaan………. Toemaar – Toemaar – net n
      grappie. 😉

      Jan ek sien die waterskeiding tussen Afrikaner en
      Afrikaanse blankes meedoonloos nader kom.

      Ek verskil egter met jou dat FN hulle net met
      werkskepping besig hou – Hulle beleid van Selfbeskikking is van kardinale belang
      vir die voortbestaan van ons Afrikanervolk. Soos dit is – sou die swartes more
      besluit om die mens van die land se bates staatseiendom te maak duik alles wat
      eens ons eie was waarvoor ons gewerk het – ook Orania en
      Kleinfontein.

      Dit is wat ek as ondersteuner van die VVK teen hulle
      tans het – hulle leer nie uit hulle foute nie – die ANC wat hulle geignoreer het
      soos n stopstraat – die UNPO wat nie met hulle in gesprek wou tree oor hulle nie
      ligitimiteit gehad het nie.

      Hierdie probleme besweer die FN met hulle toetrede – nou
      opponeer die VVK hulle – en moedig hulle mense aan om
      nie te stem nie. Dink net vir een oomblik as die VVK met al hulle kennis wat
      hulle nou al opgedoen het saam met die FN werk hoeveel dit vir ons werd gaan
      wees.

      Ons Afrikaners wat n vryheidstrewe het moet ALMAL hande
      vat en mekaar ondersteun.

      Miskien kan jy vir my antwoorde gee op my bekommernis –
      ek self het baie dom geraak en voel ek gaan meer beteken as ek vir my kinders en
      kleinkinders bedsokkies brei vir die winter – as om sinneloosheid – sinloos te
      beveg.

      • jan

        Die ergste sotheid is dat wegblystemmers hul EIE legitimiteit verongeluk en NIE die stemmers en ANC syne nie..
        Wegblyers bevark hulself.

        Soos jy so mooi beskryf.van die VVK.is sooo waar.
        Daarom is ons enigste wettige opses die FN, VF en Orania.
        Maar dis basies soos werkskepping lyk.