Lexus betree die Premium C-segment met die nuwe CT200h

Die Lexus CT200h van voor
Deel op

Die Lexus CT200h van voorMet motors wat deesdae net soveel soos huise kos, is die splinternuwe Lexus CT200h baie meer groen as wat jy dink.

Daar is ander vervaardigers wat groen motors bou, maar almal het dit eintlik maar net afgekyk by Toyota. Die Toyota Prius is die oorspronklike groen motor met sy spontane krag wat van sowel ‘n klein elektriese motor as ‘n klein petrolenjin afkomstig is.

Lexus is deel van Toyota en tegnologiese ontwikkeling word uiteraard met Toyota gedeel. Die splinternuwe Lexus CT200h is ‘n vars bries in die premium-C-segment vir luikrugte. Dit is nou motors soos die Audi A3 en BMW 1-reeks waarmee Lexus hoop om mee te ding. Daar is net een vangplek: beide die Duitsers is gewone motors wat óf deur ‘n hoogtegnologiese  petrolenjin óf ‘n nog meer indrukwekkende dieselenjin aangedryf word. Lexus het met die CT200h die skoner, sagter, gladder petrolweg, gekombineer met ‘n redelike sterk elektriese motor, gevolg. Hierdie is ‘n luikrug en dan ook die enigste premiumluikrug in die land wat van hibriede krag gebruik maak. In egte Lexus-tradisie is die nuwe CT200h baie goed aanmekaar gesit met gehaltestowwe wat oral in die binneruim waarneembaar is. Al die paslyne is soos ons gewoond geraak het aan Lexus so te sê volmaak. Daar is ook, soos dit van ‘n motor in dié klas verwag word, byna alles wat elektronies oop en toe maak.

Modelle

Die nuwe CT200h is beskikbaar in twee weergawes, CT200h S en die CT200h F-Sport. Beide modelle is toegerus met ‘n outomatiese ratkas en word deur die voorwiele aangedryf. Die enjins is ook identies met ‘n 1,8-literpetroleenheid wat 73 Kw by 5200 omwentelinge ontwikkel plus dan die fris elektriese motor wat sowat 60 Kw en 207 NM se wringkrag byvoeg. Die gesamentlike totale kraglewering van die motor is 100Kw met  349 Nm se wringkrag. Die feit dat daar sowat 33 KW in die hele proses van die sinergie tussen die petrol- en die elektriese motor verlore gaan, is toe te skryf aan die verskillende komponente wat krag van beide enjins af benodig om basiese funksies te behartig. Daar is ‘n draaiknop in die middelkonsole waarmee die bestuurder kan kies of hy in sport, ekonomie of normaal wil ry. Daar kan ook met die druk van ‘n ander knop selfs net op elektriese krag met die CT200h gery word. Die hele stelsel is heltemal geïntegreer en die motor sal jou toelaat om in druk verkeer slegs met die elektriese motor te ry solank die spoed net onder 45km/u bly. Lexus gee dan ook die brandstofverbruik aan as 4,1 l/100km in die gekombineerde siklus. Die F-Sport-modelle het ‘n paar klein kenmerke anders as die gewone S-model. Daar is byvoorbeeld F-Sport-kentekens, groter bande en ander sierwiele, groen bamboesluidsprekers en -versterker. Die F-Sport se instrumentepaneel verander van ‘n kragmeter na ‘n toereteller as hy in die sportmodus bestuur word. Die hele motor hurk baie laag met ‘n aggressiewe houding wat dit sommer baie sportief laat vertoon.

Die Lexus CT200h van agter

Ruimte

Vir ‘n luikrug is die Lexus CT200h baie ruim al is hy slegs 4,3 meter lank. Vyf volwassenes kan gemaklik in die die motor pas. Die bagasieruim word aangegee as 375 liter wanneer die sitplekke regop is en 985 liter wanneer die agterste sitplek plat gevou is.

Verrigting

Met die sowat 100Kw se krag versnel die CT200h tot by 100km/u in slegs 10,3 sekondes en word beperk tot ‘n maksimum snelheid van 180km/u. Uitlaatgasse is slegs 94g/km wat onder die 100 g/km van die wet is. So daar is in dié geval geen belasting op uitlaatgasse betaalbaar nie.

Pryse

Lexus gee die pryse by die bekendstelling aan as R343 300 vir die intree-S-model en R398 500 vir die F-Sportmodel.

образец справки оФильчаков прокурор харькова

Neem deel aan die gesprek en lewer gerus hier onder kommentaar!

L.W. U gebruik die Disqus-kommentaarafdeling op eie risiko en PRAAG, die redaksie of enige verwante persone of entiteite aanvaar geen verantwoordelikheid vir u kommentaar en watter gevolge ook al daaruit mag voortspruit nie. Terselfdertyd vereis ons dat u ter wille van beskaafdheid, redelikheid en die gerief van ander gebruikers, u sal weerhou van kwetsende taalgebruik, vloekwoorde, persoonlike aanvalle op medegebruikers, twissoekery en algemene "trol"-gedrag. Enigeen wat só 'n laspos word, sal summier verbied word en sy IP-adres sal insgelyks versper word. Ons sal ook nie huiwer om, waar nodig, kriminele klagte aanhangig te maak teen individue wat hulle aan dreigemente, teistering of intimidasie skuldig maak nie.